Stenčas

Pozdravljeni na blogu Media Publikuma, kjer lahko preberete in pogledate, kaj počnemo, o čem razmišljamo in kaj nam ne da miru, medtem ko ne skrbimo za naše naročnike.

Pod črto

Konec marca potegnemo črto pod našo poslovno uspešnost v minulem letu. Pod črto - poslovno leto 2015 je bilo za nas zelo uspešno.

Ponovno smo se približali prihodkom okoli 50 mio €. Zelo nas veseli, da smo obdržali večino naših pomembnih naročnikov, z našo storitvijo pa prepričali tudi nekaj novih.

Prenovili smo spletno stran, na kateri trenutno pripravljamo tudi poseben kotiček znanja in informacij, ki bo dostopen samo našim naročnikom..

Ekipi posvečamo posebno pozornost. Lani sta se nam pridružili Nika v spletnem in Sabina v raziskovalnem oddelku.  Trenutno nas za naročnike skrbi 35 in v če bodo okoliščine zahtevale in omogočale, jo bomo še okrepili. Našemu naročniku želimo ponuditi kakovostne storitve, temelj tega  pa predstavlja prav strokovna in predana ekipa.

V lanskem letu smo načrtovali, usklajevali in organizirali oglaševalske nastope naših naročnikov ter zakupovali oglasni prostor v več kot 15-ih državah v regiji in Evropi. V januarju smo odprli svojo agencijo v Sarajevu, letos jo bomo  v Tirani. Našim naročnikov skupaj z našimi partnerji ponujamo možnost izvedbe oglaševalskih akcij na vseh trgih v regiji in tudi drugje po svetu preko našega centra v Ljubljani. Lani smo sodelovali s preko 100 različnimi naročniki. Bogate izkušnje ter veliko prakse in strokovnega znanja nam predvsem na tujih trgih omogočajo več svetovalnega in izvedeniškega  dela.

V preteklem letu smo na Googlu realizirali preko 3.000.000 klikov in postali izbrana agencija za Slovenijo ter njihov gost na delavnicah v San Franciscu. Izpeljali smo več kot 500 spletnih akcij ter koordinirali spletne zakupe v več kot 15 državah po Evropi. Sodelujemo z vsemi večjimi slovenskimi portali ter specializiranimi spletnimi agencijami. Trenutno naša spletna ekipa šteje že 8 članov in je odlično povezana s klasičnimi medijskimi strategi v isti hiši.

Dnevno prepletamo medije med seboj, iščemo učinkovite formate ter spremljamo potrošnika in njegove navade ter odzive na oglasna sporočila. Vlagamo v raziskave in znanje ter se učimo.

Vse z namenom, da bomo tudi v začetku leta 2017 lahko zapisali, da je bilo letošnje leto uspešno.