V naših oglaševalskih strategijah se prepleta celoten spekter klasičnih in digitalnih medijev ter zrcali neskončno število analiziranih podatkov.

Kaj vam lahko ponudimo?

  • Popoln medijski servis za direktne naročnike
  • Popoln medijski servis za domače oglaševalske agencije, ki nimajo lastnega oddelka za medijski zakup in načrtovanje
  • Poseben internetni oddelek
  • Popoln medijski servis za tuje oglaševalske agencije, ki v Sloveniji nimajo svojih lastnih predstavništev
  • Zakup oglasnega prostora za druge oglaševalske agencije

Dejavnosti

  • Snovanje oglaševalskih akcij
  • Analize potrošnikov
  • Analize blagovnih znamk
  • Analize medijev
  • Analize ciljnih skupin
  • Analize konkurenčnega oglaševanja
  • Oblikovanje medijskih strategij s pomočjo lastnih oglaševalskih orodij Optimus
  • Priprava načrtov oglaševanja v posameznih medijih
  • Pogajanja z mediji, dogovori za pogodbe in posebne ponudbe
  • Zakup oglasnega prostora
  • Izvedba in nadzor oglaševalskih akcij
  • Post analize oglaševanja
  • Informacije in podatki z medijskega trga
  • Strokovno svetovanje
  • Koordinacija oglaševalskih dejavnosti naročnikov na tujih trgih

Raziskave

Pri svojem delu uporabljamo vse raziskave in programska orodja, ki na slovenskem trgu preučujejo potrošnike, blagovne znamke, medije in oglaševanje. Skoraj vedno kupujemo popolno raziskovalno opremo in s tem veliko pripomoremo k profesionalnemu razvoju raziskovalne stroke.

Najpomembnejše med njimi so:

  • AGB Nielsen: telemetrično beleženje TV gledanosti in oglaševanja s programskim orodjem Arianna
  • Ipsos: Brand Puls
  • Mediana: TGI (Target Group Index)
  • Mediana: Radiometrija
  • Ipsos: Media Puls
  • Ipsos: NRB (nacionalna raziskava branosti)
  • Europlakat: OMEX - Cafas
  • SOZ/Ipsos: MOSS (merjenje obiskanosti spletnih strani) s programskim orodjem DotMetrics

Publikacije

Za naše naročnike pripravljamo kopico najrazličnejših publikacij. Ob začetku vsakega novega leta pripravimo obširen pregled dogajanja na slovenskem medijskem trgu v preteklem letu, sredi poletja pa podoben krajši pregled polletnega dogajanja.

Redne publikacije za naročnike:

  • Javne skrivnosti (mesečni pregled dogajanj na oglaševalskem trgu)
  • Polletni pregled slovenskega medijskega trga
  • Letni pregled slovenskega medijskega trga
  • Poročila o oglaševanju v različnih izdelčnih skupinah
  • M-Pedia, novice s področja digitalnega oglaševanja
  • Dnevni podatki o gledanosti oddaj televizijskih postaj
  • Poročila, pregledi, podatki „na zahtevo“

Za več informacij smo na voljo na:
info@media-publikum.si

 

Media Publikum, d.o.o., Ljubljana
Zasavska 54a
1231 Ljubljana – Črnuče

T: +386 (0)1 5888 777
F: +386 (0)1 5888 749
E: info@media-publikum.si