Vedno večji pomen digitalnih medijev smo že pred časom prepoznali kot izjemen izziv, na katerega smo se odzvali z izkušeno ekipo spletnih strokovnjakov.

Poseben digitalni oddelek

Naš tržni delež na področju digitalnega oglaševanja je med največjimi na trgu.

Osredotočamo se na finančno, tehnično in »know-how« optimizacijo digitalnih akcij.

Oglasne akcije načrtujemo in zanje zakupujemo oglasni prostor tudi za tiste oglaševalske agencije na slovenskem trgu, ki nimajo samostojnih digitalnih oddelkov ali ne zadostnega obsega digitalnega oglaševanja.

Dejavnosti

  • iskalni marketing (Google, Yahoo, Bing, Najdi.si,...)
  • "display" oglaševanje
  • video oglaševanje na spletu
  • postavitev in optimizacija akcij na družbenih omrežjih
  • "performance" akcije
  • postavitev vsebinskih akcij (content marketing )
  • zakup oglasnega prostora po različnih modelih zakupa ( PM, CPC, CPX,...)
  • programatični zakup oglasnega prostora na lokalnih in globalnih platformah (zakup občinstva,...)
  • mobilno "display" oglaševanje
  • mobilno "performance" oglaševanje
  • optimizacija zakupa z orodjem iGRP
  • "e-mail" marketing
  • "e-commerce"
  • "trafficking" in "adserving" (Doubleclick, Sophos, Gemius, Sizmek,…)
  • spletna analitika, celovita optimizacija in poročanje

Dejstva

Zaposleni v našem digitalnem oddelku imajo povprečno 7 let izkušenj na svojem področju.

Digitalno oglaševanje uspešno vključujemo v medijske strategije tako, da dajejo najboljši možen izkupiček za vložene proračune naročnikov (nizek CPP, večje frekvence, optimizacija stroška na konverzijo,...).

Smo vodilni na področju inovacij in največji nakazovalci novodobnih smernic.

Nismo lastniki nobenega spletnega medija, zato smo pri snovanju digitalnih oglasnih akcij lahko neodvisni, objektivni in strokovni.

Kupujemo vse raziskave, ki so na voljo na trgu.

Smo člani IAB Slovenija, Urada za interaktivno oglaševanje.

Smo certificiran Google premier partner.

Optimus

Za digitalno načrtovanje oglaševanja smo razvili lastno orodje OPTIMUS 3, ki nam pomaga združevati načrtovanje, zakupe, serviranje in strategijo, kar se odraža v medijskih načrtih, ki so zato lahko pripravljeni po meri vsakega posameznega naročnika. To orodje omogoča učinkovito in optimizirano medijsko načrtovanje in zakupne postopke ter ponuja vpogled v celotno spletno slovensko medijsko pokrajino.

Naročniki imajo priložnost uporabiti nove kreativne rešitve, ciljane možnosti itd. takoj, ko le te postanejo izvedljive na tržišču.

Večji del vseh slovenskih spletnih medijskih rešitev je shranjenih v naši interni podatkovni bazi.

Učinkovit potek dela zagotavlja skrbno nadzorovan proces načrtovanja, zakupa, optimizacije in post analiz digitalnih oglasnih akcij.

 

Media Publikum, d.o.o., Ljubljana
Zasavska 54a
1231 Ljubljana – Črnuče

T: +386 (0)1 5888 777
F: +386 (0)1 5888 749
E: info@media-publikum.si